SPLITSKO-DALMATINSKA ŽUPANIJA POTIČE UNAPRJEĐENJE JAVNOGA PRIJEVOZA PUTNIKA NA SVOME ADMINISTRATIVNOM PODRUČJU

Prema 21. stoljeću

Sredinom prosinca na splitsko područje dolazi prvi baterijski vlak, u kolodvoru Split Predgrađe gradi se punionica za punjenje baterija. Taj vlak omogućava nam da od prosinca uvedemo 9 novih prigradskih linija. Uz to, kako bi javni prijevoz bio još kvalitetniji i protočniji, važna je i suradnja s gradskim autobusnim prijevoznikom Promet Split

U dvorani Splitsko-dalmatinske županije 17. rujna održan je sastanak na temu unaprjeđenja javnoga prijevoza putnika na području Županije te je donesena odluka da od 15. prosinca ove godine kreće pilot-projekt integriranoga putničkog prijevoza. Nositelji projekta su HŽ Putnički prijevoz i Promet Split.

Sastanak je predvodio župan Blaženko Boban, a nazočili su predstavnici Ministarstva mora, prometa i infrastrukture, HŽ Putničkoga prijevoza, HŽ Infrastrukture, Prometa Split, gradonačelnik Splita, načelnik općine Primorski Dolac, predstavnici Grada Kaštela te solinski gradonačelnik Dalibor Ninčević sa suradnicima.

Splitsko-dalmatinskom županijom prolazi dionica pruge duljine 44 km na relaciji Donji Dolac – Primorski Dolac – Bakovići – Preslo – Prgomet – Labin Dalmatinski – Sadine – Kaštel Stari – Kaštel Kambelovac – Kaštel Gomilica – Kaštel Sućurac – Solin – Split Predgrađe – Split. Na relaciji Split – Kaštel Stari i obrnuto danas vozi 18 linija, a tu prolazi i još 13 lokalnih vlakova koji voze do Perkovića.

– Mnogo se govori o važnosti kvalitetnije organizacije javnoga prijevoza kako bi se rasteretile prometnice i ulaz u Split i stoga doista veseli informacija da će se od prosinca povećati broj prigradskih linija od Splita do Kaštel Starog na ukupno 27 – rekao je župan Boban dodajući kako se zbog najavljenoga otvaranja dvaju stajališta u Solinu očekuje povećanje broja putnika. Riječ je o stajalištima Sveti Kajo i Solin Širina za koje su 15. srpnja ove godine izdane uporabne dozvole.

– Sredinom prosinca na splitsko područje dolazi prvi baterijski vlak, u kolodvoru Split Predgrađe gradi se punionica za punjenje baterija. Taj vlak omogućava nam da od prosinca uvedemo 9 novih prigradskih linija. Uz to, kako bi javni prijevoz bio još kvalitetniji i protočniji, važna je i suradnja s gradskim autobusnim prijevoznikom Promet Split. Trenutačno razrađujemo modele suradnje, a cilj je od 15. prosinca organizirati pilot projekt integriranoga prijevoza vlaka i autobusa – naglasio je predsjednik Uprave HŽPP-a Željko Ukić.

U skladu s time na sastanku se raspravljalo i o modelu suradnje željezničkoga i autobusnoga prijevoznika, a za bolju povezanost i usklađene vozne redove zainteresirane su obje strane, kao i predstavnici lokalne i regionalne samouprave.

– Povezivanjem lokalnih i prigradskih vlakova te autobusa na linijama broj 37, 38 i 91 osigurala bi se kvalitetnija mobilnost i smanjila potreba za korištenjem osobnih automobila. HŽ Infrastruktura planira otvoriti stajališta Solin Širina i Sveti Kajo, a u planu je osigurati i parkirna mjesta kod oba stajališta – istaknuto je ovom prilikom uz najavu kako je uz navedeno u planu i unaprjeđenje željezničkoga prijevoza na relaciji Split – Zagreb na kojoj će za godinu dana voziti novi elektro-dizelski vlakovi.

Pretraživanje članaka

Ostale objave

NEWSLETTER

Vaše podatke ne dijelimo sa trećim stranama.
Za newsletter koristimo uslugu Mailchimp.
Više o tome kako koristimo Vaše podatke pročitajte na poveznici ispod.
Uvjeti korištenja

moglo bi vam se svidjeti